maandag 2 juni 2008

zaterdag en Cassiopeia

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Wagenwerkplaats geweest. Eigenlijk zou ik gaan zeilen met Heiko, maar die ging met een oude vriend, dus had ik een weekendje 'vrij' :)
De Wagenwerkplaats ligt een beetje uit de route. tenminste ik denk dat dat de reden is dat er, ondanks dat het toch wel mooi weer was (op een enkele dreiging na, bleef het droog en was het warm) niet zo druk was. Jammer. de spiegeltent van Willem Borra zag er leuk uit. het moet allemaal op gang komen daar.
Ik liep wel bijna meteen tegen Diana aan die stemmen aan het verzamelen was voor de Spullenmannen. Wat een gedoe al die 'stemmerij'. Hoorde dat ze dachten dat de stemperiode veel langer liep. Het ziet er op internet niet al te best uit voor ze. Maar 'Je weet 't niet hè?' waren ooit de gevleugelde woorden van een cabaretvoorstelling van Bert Klunder (helaas overleden).
Heb afgelopen zaterdag ook gepraat met Iris en ?.. Helaas zijn naam vergeten, maar hij had een hele coole geluidsinstallatie gebouwd. twee mensen moeten ieder een hand in een bol water steken, als je elkaar daarna een hand geeft, komt er geluid uit een enorme box en als je je hand dan beweegt, verandert het geluid. Ik ben gek op dat soort dingen :-).
We hebben het samen gehad over een mogelijke game voor de basisschoolleerlingen. Het bleek dat ik Iris al kende van het Verhalenbed van de bieb. Ik zag wel wat bekends, maar had het niet meer alleen kunnen terughalen.
Ik moet het maar eens met Joet bespreken. Misschien samen een subsidieaanvraag ergens indienen? Want binnen het surpriseboxbudget is er voor een game niet echt geld meer.
Marjan (Willemsen) ook nog gezien in haar rol als (meen ik) productieleider van een theatergroep.
Ik heb trouwens bij bol.com die prachtige drakenboeken gekocht. ze zijn super. geschreven door 'Drake'.
De brochure naar de basisscholen is weg. Ik ben benieuwd of ik daar nog een reactie op krijg. Ik verwacht het eigenlijk niet. misschien een enkele streng christelijke school...die zullen wel niet meedoen ivm de draak.
oh ja, vergeet dat ik Trudy Beekman van het Vindselmuseum ook heb gesproken. Lijkt haar leuk om mee te doen.
Ik heb een vreemd gevoel: ik doe wel veel, maar vind toch dat ik niet genoeg doe. zal wel overgaan. woensdag weer met Jolanda en Annette rond de tafel.

Geen opmerkingen: