woensdag 28 mei 2008

nieuwe ronde surprisebox

De tweede stemronde voor de surprisebox is gestart. De Spullenmannen (Diana en Harm) hebben een plan ingediend bij 'cultuur' onder de naam 'Stadsgezichten'. Hierbij roep ik iedereen op die dit leest om op ze te stemmen. Dat kan (nb tot 12 juni) via http://www.amersfoort750.nl/surprisebox
in de categorie 'cultuur'.
Oh ja, voordat ik het vergeet: iedereen mag drie keer stemmen: In 'jeugd' 'cultuur' en 'diversen'.
Neem ook eens een kijkje op de website van de Spullenmannen. Het zijn theateruitvinders. Ze hebben op Oerol gestaan. Ook worden ze in het buitenland gevraagd om dingen te doen. (interactieve muzikale wenteltrap)

Vanmiddag ga ik naar Intens in verband met mijn plan. Ik denk dat met name datgene buiten reguliere media aan bod moet komen. wat kunnen we doen om de spanning op te bouwen?
multimedia of nog andere dingen?

Geen opmerkingen: