donderdag 5 juni 2008

12 juni, verjaardag Amersfoort en meer

Je hebt soms van die dagen dat alles tegelijk komt. 12 juni a.s. is zo'n dag.
Ten eerste in het de 749ste verjaardag van Amersfoort. Ik kreeg gisteren een (trouwens weer niet op mijn computer te lezen) uitnodiging van het projectbureau. De poort waarin het projectbureau Amersfoort750 gevestigd is, wordt geopend. Ze hebben een vol programma rondom de Eemhaven
Verder heb ik een vergadering over het Groot Uitgelezen Boekenweek Feest volgend jaar. Liefst in de Dierentuin ivm het thema. (Kijk hier voor foto's van afgelopen maart met Simon Vinkenoog en meer.)
én, zo bedacht ik mij opeens gisteravond, ik heb eigenlijk Karin Poldervaart beloofd om 's avonds in de Leeskamer te zijn ivm de Film- Leeskameravond ihkv de maand van het Spannende Boek (trouwens als je deze maand een spannend boek leent in de bibliotheek, krijg je een kortingskaart cadeau).
Als laatste hebben we als 'Uitgelezen' gezelschap ook nog een plan om die dag iets aan wethouder Arriën Kruyt aanbieden.
Oeps, ga ik dat allemaal wel redden? Misschien moet ik backupper Lies inschakelen.

Geen opmerkingen: