dinsdag 10 juni 2008

eerste school en dierenpark

Gisteren kreeg ik de eerste reactie van een basisschool (De Wonderboom in Nieuwland) nav de brochure die we vorige week hebben gestuurd. Ze waren erg enthousiast over het project en vroegen zich af of ze zich moesten opgeven (ongeveer 750 kinderen..wat een mooi aantal...). Niemand hoeft zich op te geven, want ze zijn gratis. :-) pr-technisch is dat wel een luxe trouwens. Ik kan me nu helemaal gaan richten op de inhoud.
Dit weekend ben ik bezig geweest met de eerste zinnen....Jolanda en ik hebben afgesproken dat we alletwee wat schrijven en dan zien we de volgende week wel. Je moet toch een keertje starten. Bovendien hebben we al best heel veel bedacht. Ook heel veel nog niet, maar dat komt wel.
Vandaag nog gebeld met Dierenpark Amersfoort. Ik was dit weekend aan het denken over 'logische' dingen die een draak doet die vrij in Amersfoort rondwaart: nou, daar hoort natuurlijk de dierentuin om meerdere redenen bij. Het Dierenpark hoort bovendien echt bij Amersfoort, dus om die reden ook goed als ze meedoen. Ik hoop tenminste dat ze willen. Het lijkt me nl. ontzettend leuk als er bij hun een bijzondere drakententoonstelling te zien is volgend jaar. Helaas zullen ze dat zelf moeten betalen, dat wel. maar....als ze het goed doen, staan daar (denk ik) wel weer veel extra bezoekers tegenover.
Ik zie het al helemaal voor me. boekje kan dan natuurlijk ook gekocht worden door bezoekers.
Dino's en draken zijn voor álle kinderen intrigerend, niet alleen voor Amersfoortse.

Geen opmerkingen: