donderdag 19 juni 2008

wet van murphy

Je kent het wel....ik wel tenminste...als er éénmaal iets mis gaat, blijft dat ook zo.
Van de flyer voor de kleintjes (spinn-off Cassiopeia) waren de verkeerde bestanden gekopieerd. Mijn fout, ik had die oude van mijn usb moeten halen. Nu hadden ze alles gedownload en natuurlijk net diegene gekozen die ik niet had veranderd. ok. nieuwe maken.
Blijkt dat bij het 'vertalen' van de psd-bestanden de computer heeft gedacht - streepjes ken ik niet. weet je wat? ik doe gewoon de laatste letter nóg een keer.
pffffffffffffff
Nou ja, omdat het drie keer voorkomt, zullen lezers wel door hebben dat zo'n fout niet ontstaat door verkeerd typen.
Ziet er verder weer prima uit. ik moet het even vertalen van psd naar jpg en dan zo als plaatje plaatsen.

Geen opmerkingen: