woensdag 18 juni 2008

3d sofie en dierenpark

Vandaag was ik voor een ander doel bij het projectbureau, maar kon het niet laten om wat te vertellen over game-idee en dierenpark. Wat betreft het game-idee vertelde Simone dat ze bezig zijn met een 3d-sofie. evt. te gebruiken in de game? Ook ligt er een duidelijke link met de historische lijn, maar dat is al gecoverd met het vragen van Esther.
Dierenpark Amersfoort (Josien) reageerde vandaag ook op mijn vraag. Ze vindt het een goed plan, maar denkt dat dino's en draken teveel verschillen. Bovendien hebben ze geen ruimte. Tja, wat dat laatste betreft: dan houdt het op natuurlijk (tenminste het plan voor een tentoonstelling daar), wat betreft het eerste vind ik dat er (zeker voor kinderen en draken) toch wel een duidelijk link met de dierentuin in zou zitten. Misschien bedenken we later nog iets anders.
Nu op zoek naar een andere locatie. zou toch wel erg leuk zijn zo'n tentoonstelling.
Vanavond aan de slag geweest met Jolanda en Annette. Het gaat soepel. Eerste hoofdstuk is bijna klaar. Vorige keer besloten Jolanda en ik gewoon maar te beginnen en eigenlijk sloot het heel mooi op elkaar aan. Dat zal wel niet elke keer zo lukken. zou té mooi zijn. De volgende 7 hoofdstukken kunnen we ook meteen gaan schrijven. Het is redelijk duidelijk allemaal.
Jolanda is, als ze eenmaal op gang is, soms niet meer te stoppen, zegt ze :-). Nou van mij hoeft ze ook niet. We leveren alledrie onze bijdrage en zien wel waar we samenkomen.

Geen opmerkingen: