zaterdag 14 juni 2008

749ste verjaardag

Wat kan het weer toch een bepalende rol spelen. Vorig weekend nog heet, de donderdag erna eerder koud dan warm en enorme buien. Ik heb heel wat ervaringen met het organiseren van activiteiten: in toernooi-organisatie ...dweilen, dweilen en nog eens dweilen en daarna weer plannen, plannen, plannen. Maar ook in de bibliotheek speelt het weer bij het organiseren van activiteiten een grote rol: is het heet weer- is er bijna geen mens te bekennen; sneeuw en storm - ook vrij funest; regenbuien - minder erg (maar dan moeten ze weer niet té erg zijn).
Kortom: ik leef mee met de organisatie. In dit geval het projectbureau Amersfoort750 en Kees van Engelenhoven. Ik had ze graag meer gegund.
Even terug naar de uitslag van de 2e ronde van de Surprisebox, want met name daar was ik benieuwd naar. Dat de Spullenmannen hoogstwaarschijnlijk niet zouden winnen, was wel duidelijk (iedereen die op ze heeft gestemd: toch bedankt). Toen ik Harm tegenkwam en de 'wild-card' als optie noemde, zei hij dat hij op Hassan hoopte (multicultureel feesten). Dat was ik met hem eens. De wijken én de multiculturele factor komt er nog een beetje bekaaid vanaf. Helaas ging de wild-card niet naar één van hen, maar naar een bigband-festival. Er zal wel een reden achter zitten, maar tot nu toe snap ik het niet. Er is al zo ontzettend veel muziek. Niet dat ik tegen muziek ben...maar ik had anders gekozen. Kijk voor een compleet overzicht op de website van Amersfoort750
Diana was er uiteraard ook. ze hadden nog iets leuks bedacht ihkv de spanning en het volgen van het spoor van de draak: nl. werken met Google-earth en die pin's. Goed idee.
Deze week ga ik het drakenboek langs brengen. Liefst morgen, dan is er kunstkijkroute, maar ik weet niet of ik dat haal ivm buurtborrel Bekensteinselaan etc. Die is dit keer bij ons, kan dus moeilijk weglopen.
Ook nog een game-event in de Flint waar ik eigenlijk ook heen had gewild ivm game-idee. Was ik maar drie personen :-)

Geen opmerkingen: