zondag 29 juni 2008

plannen, schrijven en dierenpark

Voor mijn doen al een tijdje geen bericht op de blog gezet. Dat betekent uiteraard niet dat ik niets doe. Afgelopen donderdag tussen diploma-uitreiking en eten door, snel toch even bij het projectbureau langs geweest om ze daar te vertellen hoe het ermee staat en meteen de tweede flyer langs te brengen. Ik kreeg nog het idee aangereikt om de ouderraden van de basisscholen ook een keer te benaderen. die zijn snel enthousiast en kunnen wellicht nog iets betekenen...omdat de leerkrachten het natuurlijk al zo druk hebben. misschien is dat wel een goede ingang voor de volgende flyer. het is tenslotte een plan voor kinderen, ouders en leerkrachten :-)
Vrijdag had ik een afspraak bij het Dierenpark met Erno samen bij de directeur. Vooral vanwege de boekenweek volgend jaar (thema dieren), maar ik heb er ook nog even het plan onder de aandacht gebracht en de eerste flyer bij ze achter gelaten. Ben benieuwd of er nog iets concreets uit gaat komen.
Dat brengt me wel op het feit dat ik nu toch wel moet gaan plannen.. dwz...de dag uit moet gaan kiezen voor de laatste hoofdactiviteit. Ik denk dat ik dat het beste in samenspraak kan doen, maar niet meer te lang wachten ivm vergunningen etc.
Verder zijn we druk aan het schrijven. Heb net hoofdstuk 4 afgeschreven op de boot. Het is alleen nog wat moeilijk online te zetten....mijn computer vertoont kuren....niet één usb-aansluiting doet het meer. er zal een nieuwe moeten komen, want hier word ik gek van.

Geen opmerkingen: