dinsdag 20 mei 2008

flyer, beiaardschool en cassiopeia

De flyer is bijna af en kan dan gelukkig nog mee met de mailing van de bibliotheek. Hij is gemaakt door Tomas Bloem. (bloemmultigraphics.nl) Hij maakte eerder ook al het affiche waarmee ik stemmen moest werven en dat ik op omroep amersfoort heb gebruikt als achtergrond. Ik ben er erg tevreden over. leuk lettertype.
Ik probeer even of ik een afbeelding hierin kan krijgen.Na wat omwegen is dat nu toch gelukt, zo lijkt het. (dit is trouwens niet de laatste versie)
Verder heb ik vandaag contact gehad met de beiaardschool en afgesproken dat ik ze het één en ander mail over het plan.
Ook gebeld met de Stad Amersfoort en AC/AD over meedoen aan het plan. Ook daar moet ik wat gegevens naartoe mailen.
Verder vandaag een synopsis van Marcel gekregen over het verhaaltje voor de peuters. Ik zal het morgen bespreken met de anderen en uiteraard Anja. (en dan Tomas weer een nieuwe versie laten maken voor de peuterspeelzalen en kinderdagverblijven)

Geen opmerkingen: