donderdag 15 mei 2008

plan en edele flumieren

Vandaag moet ik een vernieuwde versie van het projectplan indienen, dus eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om dit berichtje te schrijven.
Een korte dan...
De Edele flumieren zijn werkelijk erg moeilijk te traceren. Via het archief had ik de naam gekregen van Cor den Braber (bibliotheekmensen kennen die naam wel: monumentenzorg en schrijver van vele boekjes over Amersfoort...mooie tekeningen ook). Maar helaas: vriendelijk legde hij mij uit dat hij ze wel kende, maar zelf geen lid was. Hij dacht dat Math Meester (ook al zo'n bekende Amersfoorter...jazz, dias latinos) lid was. Ook die was gelukkig wel thuis, maar bleek helaas geen lid meer te zijn. Hij was wel betrokken bij een grap die ze ooit hebben uitgehaald (ik meen op 1 april) maar daar vertel ik hier niet meer over, want daar heb ik geen tijd voor :-)
Hij verwees me weer vriendelijk door naar Henk Brink, oud-wethouder van Amersfoort, wonende te Leusden. Helaas wist hij geen adres, dus die heb ik nog niet kunnen benaderen.
Hij noemde trouwens ook Hein Bekking. En laat dat nu de man zijn van een oud-collega van ons. Jammer genoeg wist hij te melden dat die het land uit was. Anders had ik Francien nog even kunnen spreken.

Geen opmerkingen: