maandag 2 februari 2009

Najib gevonden!!

Hoera,
ik heb, dankzij Marjolein, Najib gevonden! We hebben elkaar nog niet ontmoet, maar ik ben er vrij zeker van dat het helemaal goed zit. Ook Lisette kende hem nl. en vond het super dat hij mee wilde werken. een pak van mijn hart. Grappig om dat zo te zeggen: eigenlijk bedoel ik natuurlijk dat ik een jongen (Fouad, heet hij) heb gevonden die Najib wil spelen.
Nu snel op zoek naar Sofie...dat moet sneller lukken lijkt me.
Deze week heb ik verder een gesprek gehad met Job van de Bovenkamp over de begroting enz.
Die slothappening kost een vermogen. Gelukkig heeft Claudia inmiddels een goedkopere firma gevonden voor een led-scherm, want overdag zitten we daar wel bijna aan vast.
Ik ga dus een paar duizend over de begroting heen, maar ook weer niet zoveel dat ik het door de inkomsten van boekjes en kaarten niet dekkend kan krijgen. daar durf ik wel op te gokken. (maar ook weer niet al te veel, dus ik heb voorlopig eventjes van 2 slotbijeenkomsten, 1 gemaakt).

Geen opmerkingen: