woensdag 25 februari 2009

acteurs en scholen

Vanavond een gesprek gehad met "Najib, Sofie en drakoloog", ofwel met Fouad, Maaike en Dick. Het ging in principe prima. iedereen is erg enthousiast. ik ook :-). Tijd is wel een beetje een probleem. we zoeken nog naar back-ups. Dat is toch wel erg handig. Voor meerdere partijen.
Ook een opa is gevonden in de persoon van Guido de Wijs. wel grappig hoe dat ging. Ik had nl. echt de personen van de Mannenzaal in gedachten, omdat die er ook in voorkomen. Antoine van Roemburg begeleid die mensen allemaal, dus ik had hem een mail gestuurd + de tekening van opa die Anja heeft gemaakt. Hij mailde me meteen terug, dat hij vanwege het plaatje meteen aan Guido moest denken. En die had ik nota bene deze week zelf nog gesproken.... vreemd hoe het soms kan gaan.

Aantal kinderen is inmiddels gestegen naar 4200 (of zoiets). Dat is natuurlijk best veel, maar ik ben niet snel tevreden ;-). Ik wil antwoord van alle scholen! a.s. vrijdag gaat er dus wéér een mail uit. Daarna gaan we bellen.
Scholen kunnen hun leerlingen toch niet 'beroven' van zo'n unieke uitgave?
want wat ik in ieder geval niet ga doen, is ouders of kinderen persoonlijk de boekjes uitdelen. Daar is geen beginnen aan.
gratis alleen via de scholen dus.
in haast nu maar snel publiceren.

1 opmerking:

Boekenwurm zei

Hoi Karin,

Wat leuk om op je blog te lezen hoe alles rondom Sofie en Najib verloopt. Eerlijk gezegd wist ik niet (of ben ik het vergeten!) dat je dat bijhoudt. Ga nu vaker kijken hoor!
groeten,Lidwien