woensdag 21 januari 2009

omroep amersfoort, uitgeverij unieboek, merchandising en veeeeel meer

Er gebeurt zoveel dat ik het zelf soms allemaal nauwelijks kan volgen.
Het leukste is wel dat ik kan melden dat de uitgeverij Unieboek (uitgever van vele drakenboeken van Steer...superleuk...koop of leen ze) samenwerking heeft toegezegd wat betreft de tentoonstelling. Vandaag heb ik al het hele pakket boeken over Drakologie toegestuurd gekregen. ze stellen een prijs beschikbaar, we mogen (een aantal) van hun pagina's gebruiken en ze hebben een super-site over draken o.a ( www.ologie.nl)
dat gaan we zeker gebruiken in de tentoonstelling.
Verder heb ik een goed gesprek gehad met Barbara en Anette van omroep Amersfoort. ook zij willen meewerken. In samenwerking met Ruwan Heggelman...heb ik al over hem gesproken hier? Hij gaat een aantal filmpjes maken voor youtube en de omroep dus waarschijnlijk...
Met de studenten van de HU-small business ook een goed gesprek gehad. Ik heb alle vertrouwen in deze twee dames, Jeannette en Nelske.
Verder heb ik ook nog een gesprek gehad met Camiel. Hij gaat een aantal organisatorische zaken rondom het slot van me overnemen, zoals vergunningen etc. Dat is wel heel mooi, want het moet wel goed geregeld worden , dat gedeelte....kost ook wel wat bij elkaar! (dus kom allemaal :-) )
het klinkt misschien allemaal wat chaotisch, maar het is laat en ik wilde toch even een bericht plaatsen.

Geen opmerkingen: