dinsdag 17 februari 2009

betalingsperikelen en al 3200 kinderen

De afgelopen week was een beetje stressvol kan ik wel zeggen. De rekening van Mark Tonini (tit.nl / www.dinilu.eu) voor de boekjes was zoekgeraakt. Tenminste daar kwam het op neer. Was aangekomen en goedgekeurd, maar nooit binnengekomen bij de financiƫle afdeling (zo zal ik het maar even noemen). De betaling is daardoor met minimaal een week vertraagd waardoor ik aan het rekenen ging met boottijden vanuit China etc.help, komen ze nog wel op tijd in Amersfoort aan... Mark geeft me geen garanties, maar hij denkt dat we het nog wel halen.
Ik realiseer me deze week trouwens wel opeens dat we ivm die kredietcrisis wel eens voor rare feiten kunnen komen te staan. als bedrijven overal opeens failliet gaan, zijn we ons geld ook kwijt, tenminste als we al een gedeelte hebben betaald. en dat is niet het ergste...al het werk...(niet aan denken, al die kinderen)
Niet dat ik daarbij denk dat aan de boekjes hoor. meer aan andere dingen zoals een scherm wat we willen huren op 1 juni. tja, betalen bij levering of zoiets??

De inschrijvingen blijven binnenkomen; de teller staat (uit mijn hoofd) op iets van 3200 kinderen nu. daar zitten ook groepen 3 bij die de kaarten krijgen waarmee ouders het boekje gratis in de bibliotheken kunnenafhalen. en er moeten er nog vele volgen. het is nu vakantie, dus het zal vanaf morgen wel even stil worden, maar vanaf maandag zit ik er weer bovenop.
van wie ik niets hoor, wil ik in ieder geval een antwoord ;-)

Geen opmerkingen: