woensdag 11 februari 2009

meer dan 2000 kinderen aangemeld


De aanmeldingen van basisscholen lopen nu binnen. Op dit moment zijn er meer dan 2000 aangemeld, waarvan er al zo'n 1500 actief mee gaan doen aan het programma. Uiteraard verwacht ik nog veel meer aanmeldingen. wie wil er nou geen gratis boekje voor kinderen? En nog wel zo'n leuk boek. zie foto.

Verder verschijnt er binnenkort weer een artikel in de krant. Dit keer in het AD/AC en gaat het met name om oproepen van vrijwilligers. Ik heb o.a. een gierkar gevraagd omdat Harmen daar zo'n leuk idee voor heeft.

Acteurs
Fouad heeft in ieder geval één potentiële Sofie gevonden. Marieke zei dat ze ook mogelijke acteurs kende. back-up is altijd goed. Binnenkort hebben we een eerste bijeenkomst met elkaar. ik hoop dat daar ook de drakoloog bij aanwezig kan zijn.

Ik hoop verder dat de boekjes er op tijd zijn. pfffffffffff Er is wat vertraging opgetreden vanwege betalingsperikelen.... vervelend, maar ik zit er achteraan en kan er verder ook niets aan doen.

Vorige week was ik trouwens bij de presentatie van het andere kinderboek dat dit jaar tgv Amersfoort 750 verschijnt, geschreven door Nico Voskamp en uitgegeven bij Fontein. Uiteraard heb ik het meteen gelezen. En het is duidelijk dat er een groot verschil is: ons boekje speelt in het heden met historische elementen, dat van hem speelt helemaal in het verleden. Een leuk verhaal trouwens.
Ons boekje is wel veel dikker .... Het boekje is klein, maar het verhaal is groot :-)
Die jongere kinderen hebben er straks een grotere kluif aan dan de groepen 7 en 8 die dat andere boek gratis krijgen.

Geen opmerkingen: