woensdag 4 maart 2009

meer dan 7000 kinderen

Zo, we zijn over de 7000 aangemelde kinderen heen. Een het mooiste daarvan is dat echt bijna alle scholen actief mee willen doen aan het project. Kijk dáár word ik nou blij van!!!
Er zijn nog 11 scholen te gaan waarvan ik nog niets gehoord heb, maar ik blijf er achteraan zitten. Het is zielig voor de kinderen die anders geen boekjes krijgen... en veelal komt het vanwege drukte op school, ziekte bij leerkrachten etc. Dus ook die trekken we binnen.
Jeannette en Nelske hebben een super-verkoopplan (incl. webwinkelidee) geschreven. Ik ben heeel benieuwd naar de reacties van winkels, supermarkten etc.
Ik ben nu zelf druk met het uitzoeken van display-materiaal. Ik ben er wel achter dat laten drukken echt veel te duur is. dus óf ik moet een sponsor vinden, óf ik moet een standaardoplossing bedenken die te gebruiken is.
De tentoonstelling loopt ook super. Marjoleine heeft een pracht van een draak kunnen scoren bij een decorbouwer. Die wellicht ook nog wel een drakenstaart wil maken.
De kaarten en boekjes zitten in de container op de boot naar Nederland...spannend...
Maar volgens Mark moeten ze begin april aankomen in Amersfoort. dat betekent dat ik zo langzamerhand de logistiek in dat opzicht ook moet gaan plannen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, al 7000 kinderen! Dat gaat inderdaad de goede kant op! Nelske en ik gaan inderdaad onze uiterste best doen om in week 11 en 12 aan zoveel mogelijk verkooppunten de verkoop van de artikelen te realiseren! De brieven zijn inmiddels de deur uit, morgen en vrijdag gaan ook wij ze nabellen! Succes! Groetjes, Jeannette

Anoniem zei

Hoi Karin,

Leuk blog! De grootste hordes zijn genomen, de boekjes en lenticulars komen gewoon op tijd in Amersfoort aan.

Dus... Snel aan de slag om de distributie te regelen ;-)

Groet uit China
Mark