zaterdag 4 oktober 2008

over de helft

Afgelopen week hebben we t/m hoofdstuk 10 besproken en de laatste hoofdstukken in grote lijnen doorgenomen en onder elkaar verdeeld. Inmiddels heb ik een aantal collega's van de bibliotheek dat gedeelte ook gemaild. én Kiki natuurlijk. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Op een gegeven moment zit je zelf zo in het verhaal dat je geen neutrale blik meer hebt.
maandag heb ik een soort brainstorm met ze om te kijken wat we de scholen kunnen gaan aanbieden bij de boekjes. Dat moet nu namelijk wel gecommuniceerd gaan worden. Het idee van de GPS-game blijft nog bestaan. Ik heb alleen nog maar mailcontact gehad met iemand, maar volgens haar was het met aanpassingen en begeleiding ook wel voor basisschoolleerlingen te doen. Ik ben benieuwd. De voorstellingen van Cassiopeia zijn nu echt in de 'verkoop'.
We willen eigenlijk nog wel even een bezoekje aan de Mannenzaal brengen. én aan De drie ringen.
Binnenkort moet ik echt met Diana en Harmen een afspraak maken voor het vervolg.
wel grappig is dat we hebben besloten het dierenpark, ook al wilden ze niet samenwerken, toch in het boekje op te nemen. nou ja, daar hebben ze vast geen bezwaar tegen.
Amersfoortse gebouwen en instanties die een rol spelen zijn: De dieventoren, de Joriskerk, de Hof, de Lieve vrouwe toren, de kamperbinnenpoort, de Monnikendam, de Koppelpoort, de mannenzaal, de drie ringen, de beiaardschool, Gilde der edele flumieren. voorlopig :-)

Geen opmerkingen: