dinsdag 28 oktober 2008

bdu boeken en website

volgende week heb ik een gesprek bij BDU-boeken. Ik heb ze gemaild over het boekje en dan wel de uitgave mét de hoofdstukken waaraan de Amersfoortse kinderen hebben meegewerkt. Nu geen mini-uitgave, maar een 'gewoon' boek voor alle Amersfoortse kinderen die nu nog niet oud genoeg zijn en wellicht ook voor kinderen in heel Nederland. want het verhaal speelt wel in Amersfoort, maar is natuurlijk ook heel spannend voor andere kinderen.
Verder is Tomas druk bezig met de website. ik heb www.amersfoortborrelt.nl geregistreerd. Omdat er (waarschijnlijk) morgen in de Stad Amersfoort een artikel over het project verschijnt, is het heel belangrijk dat mensen meteen ergens informatie vandaan kunnen halen.
Ik hoop tenminste dat het veel mensen leuk lijkt.
wat me eraan doet denken dat ik de website van Ravelijn ook nog moet invullen ivm vrijwilligers die we waarschijnlijk volgend jaar wel nodig hebben. bij het werk van de Spullenmannen, bij het uitzetten van een speurtocht en misschien ook wel bij de speurtocht zelf.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie site is het geworden!