donderdag 30 oktober 2008

veel afspraken


Ik kan merken dat het eindpunt dichterbij komt: mijn agenda loopt vol.
allereerst gaan we nu een eerste eindredactie voeren met elkaar: kijken naar tijden/ namen/ personages/ logica etc. Het moet allemaal wel kloppen.
Maandag heb ik een afspraak met de Spullenmannen, dinsdag bij BDU-boeken, donderdag in dierenpark Amersfoort (ivm inhoud boekje) met Jolanda en Annette.
Verder moet ik binnenkort een afspraak maken met Esther van der Belt (vormgeefster). Lijkt me handig als ik dat samen met Anja doe.
Verder moet ik zeer binnenkort nog een mail(ing) naar de scholen de deur uitdoen. In verband daarmee heb ik vandaag nog naar Duyvis gebeld :-) . Ik wilde kleine zakjes borreltnootjes, maar die zijn er helaas niet.
Ik zal Ditta en Heiko eens vragen. die hebben altijd wel originele ideeën.
Het moet ludiek, makkelijk en niet duur zijn.
Ik weet niet meer zeker of ik het gemeld heb, maar Marjolein en Jolanda mogen aan de slag voor de tentoonstelling. dat is super.
oh ja: kijk op www.amersfoortborrelt.nl
de site is nog niet helemaal klaar (o.a. moet de titel nog veranderd worden), maar hij staat al wel. dank aan Tomas Bloem!!!!

Geen opmerkingen: