zaterdag 9 februari 2008

aandacht derden

Nog voordat we een letter op papier hebben is er al aandacht van derden. Over opname in het verhaal heeft niemand me nog benaderd. Dat is ook iets wat wij gaan beslissen.

De vraag die er nu ligt, gaat over een mogelijke inzet van de acteurs Sofie en Najib. (verkenning slechts). Ik heb binnenkort een afspraak met Simone en Lisette van DAT, theaterschool binnen Scholen in de Kunst, om daarover van gedachten te wisselen.
ik had in bed nog wel een leuk idee trouwens. Eigenlijk vind ik dat Najib door een echte Marokkaanse (of andere afkomst) jongen moet worden gespeeld. Misschien is die er wel binnen de DAT, maar zo niet, dan lijkt het me wel superleuk om een soort 'Najib-verkiezing' te houden. evita/idols-achtig etc. maar misschien is dat wel te groots gedroomd. :-)

Geen opmerkingen: