vrijdag 4 februari 2011

Zwerfboeken

Ik ga  een aantal exemplaren van 'het geheim van de haspelnap' helemaal alleen laten rondzwerven door Nederland (en wie weet ook weer elders in de wereld).

Kinderzwerfboek
Kinderzwerfboek is een bestaande website. Je kunt er stickers en boekenleggers bestellen. De bedoeling is dat kinderen die een boek met een dergelijke sticker vinden, het op de site melden en liefst ook vertellen wat ze er van vonden.
Kinderzwerfboek is opgericht in mei 2010 en onderdeel van Nationaal Fonds Kinderhulp.
Het doel van Nationaal Fonds Kinderhulp en dus van Kinderzwerfboek is om ieder kind een kans te geven om even gewoon gelukkig te zijn en heerlijk in een boek dat je gevonden hebt weg te dromen.
Dat is mooi!!
Omdat er in Amersfoort al heel veel kinderen van dit boek genoten hebben, denk ik dat dat elders in Nederland ook moet gaan lukken.

Hulp nodig
Daar heb ik hulp bij nodig. Ik reis wel eens, maar op dit moment staat er niet veel gepland. Bovendien gaat één voor één te langzaam.
Op dit moment heb ik er één aangemeld en neergelegd bij LTV-Leusden (tennisbaan).
Wie mee wil helpen om dit boek door Nederland te laten zwerven, melde zich!

Voor mensen die nog nooit van 'het geheim van de haspelnap' hebben gehoord: kijk op deze site 

 

Geen opmerkingen: