woensdag 19 november 2008

verhaal af, vormgeving en vrijwilligers

Het is gedaan....het (voorlopig) laatste hoofdstuk is geschreven! Het is superleuk, vind ik. En ik mag dat zeggen, want het laatste hoofdstuk is niet van mijn hand :-). Maar over het hele verhaal zijn we alledrie erg tevreden. gelukkig.
Het kán niet anders of er moeten veel kinderen mee gaan doen.
Nu nog wat punten, komma's, inspringen etc.

Afgelopen maandag overleg gehad met Esther van der Belt van Monday morningproductions. Zij gaat het boekje vormgeven. Ook haar lijkt het erg leuk. Gisteren daarom toch maar gevraagd wat het kost om het hele boekje in full-colour uit te geven. Ik ben benieuwd.
Helaas heeft Mark (Tonino) wel aangegeven dat ik rekening moet houden met drie maanden tussen aanlevering document en aflevering. Graag had in Anja meer tijd gegund, maar dat gaat dus nauwelijks lukken. Twee weken respijt, hoogstens. Want Esther wil natuurlijk ook de tijd hebben. Misschien dat we goede afspraken kunnen maken over waar nog een tekening bij komt...
Verder twee publicaties vandaag: in AC/AD, dat gaat dan met name over de vrijwilligers die toch wel heel handig zijn om mee te helpen bij bijv. het uitzetten van de speurtocht.
En in 'nieuws van Sofie' een stukje over 'Het borrelt in Amersfoort'.
Helaas staat er nog geen teller op de website. Moet het Tomas maar vragen binnenkort.
kijk voor de site op www.amersfoortborrelt.nl :-)

Geen opmerkingen: