maandag 10 november 2008

ravelijn en bieb

vandaag bij Ravelijn geweest om te praten over inzet van vrijwilligers. Het is leuk om te merken dat wie ik ook spreek, ze allemaal enthousiast worden van het verhaal en het idee. Eén vrijwilliger extra hebben we er wellicht weer bij ;-). Ik moet nog wat dingen navragen over de verzekering en een stukje schrijven voor op hun website, en dan kan het erop.
Verder kort met Lies gesproken over de plannen van de bieb. We gaan maar een start-bijeenkomst organiseren waarvoor ik een aantal mensen heb uitgenodigd. Mijn ervaring is dat je, als je met een grotere groep bent, ten eerst veel meer wisselwerking hebt en ten tweede het ook minder tijd kost. Daarnaast heb ik aangegeven dat voor het uitzetten van de speurtocht, wat altijd veel tijd kost, we dus wellicht wel hulp van vrijwilligers kunnen krijgen.
vanavond aan de slag geweest met het redigeren. Ik heb het verhaal al wel tien keer doorgelezen en elke keer breng ik weer veranderingen aan.... Binnenkort geef ik het uit handen. het moet een keertje klaar zijn. alhoewel ik dan later vast nog weer denk 'dát had toch nog iets anders gekunt'

Geen opmerkingen: