vrijdag 21 november 2008

planning, illustraties en redactiewerk en aanpassingen

Gistermiddag ben ik langs geweest bij Anja in Zielhorst. Ik reed eerst verkeerd (zo in gedachten naar de bieb) dacht toen dat ik wel even links, links, links kon om op het goede punt uit te komen. dat ging mooi niet door. wat een doolhoftoestanden zeg. maar goed, ben wel aangekomen.
we hebben alle hoofdstukken doorgenomen, besproken wat (gezien de tijd) nog wel en niet meer mogelijk is. Wat heel leuk is, is dat er uiteindelijk toch bij elk hoofdstuk wel iets komt aan illustraties. super. Anja heeft ook leuke ideeën. jammer dat we ze niet allemaal meer kunnen uitvoeren.
daarna 's avonds met Jolanda naar Annette. we hebben nog nooit zo'n lange sessie achter elkaar gehad. tot 23.15 uur gewerkt, aan punten, komma's logica, namen etc.
Ook het redactiewerk blijkt een hele klus. Annette is daar natuurlijk het best in. zij heeft dat als werk ook gedaan en kijkt er toch weer anders naar dan Jolanda en ik.
Ik ga volgende week een weekje met vakantie. we hebben afgesproken dat Jolanda en Annette doorgaan met de redactie.
Met Esther ga ik wat afspraken maken over wat nu al wel en niet kan.

Geen opmerkingen: