dinsdag 9 september 2008

versnelling

Van een aantal mensen hoor ik dat ik wat knopen zou moeten doorhakken.
Tja, ik ben altijd in voor leuke ideeën. Bovendien vind ik dat we het samen moeten doen.
Maar goed, de tijd gaat inderdaad wat dringen. Ook omdat Anja naar Castricum gaat verhuizen. Dat is heel jammer voor Amersfoort, gelukkig wil ze de tekeningen en de kostuums graag blijven maken.

Nou, als het moet, kan ik echt heel kort en snel zijn :-) Ik hoop dat Annette en Jolanda het me niet kwalijk nemen. Maar misschien zijn ze ook wel blij dat ik het heb gedaan. eindelijk duidelijkheid. :-) ik hoor het wel.
het komt erop neer dat we nu verder moeten gaan invullen (op een paar kleine dingen na)

a.s. donderdag heb ik weer een bijeenkomst van het projectbureau. we moeten o.a. een soort contract tekenen. ik ben benieuwd naar de vier nieuwe projecten. ik heb afgelopen weekend weer een actueel plan/ foto & begeleidende tekst voor het bestuur moeten inleveren. Vanwege computergedoe (wie heeft daar géén last van?) ben ik wat spullen kwijt. gelukkig niet ernstig, maar wel lastig bij dit soort zaken.
Volgende week donderdag is er een borrel. Daaraan voorafgaand gaan we met z'n vieren nog twee monumenten bekijken. Ik heb natuurlijk van de afgelopen excursie/research foto's gemaakt. maar mijn hemel wat een gedoe met al die mb's. uploaden duurt eeuwig, zelfs als ik ze kleiner heb gemaakt. en ik heb toch al niet zo'n geduld.

nu verder met mijn hoofdstuk 8. dat wordt een spannend hoofdstuk...als het goed is

Geen opmerkingen: