maandag 22 september 2008

koppelpoort en borrel met Sofie

Ik heb het zo druk met schrijven (en mijn werk) dat ik eigenlijk niet aan het bijhouden van de weblog toekom.
Inmiddels zijn we op 2e excursie geweest. Helaas was het zaakje in de Kamperbinnenpoort dicht. Willem heeft ons de Koppelpoort echter wel uitgebreid laten zien. Indrukwekkend, vooral dat (na restauratie) die enorme plaat echt nog via de tredmolens door mensen naar beneden kan worden gelaten...en omhoog gehaald. het schijnt nog best een karwei te zijn, want zwaar issie wel.
Daarna op de borrel bij Sofie. Ik had gedacht dat het superdruk zou zijn. niet dus. nou ja, hebben Annette en Jolanda de 750-poort ook eens van binnen gezien. Van Daniëlle hebben we de tekst gekregen van het Amersfoortse lied van Guido. In principe kunnen we daar denk ik wel wat mee. Ik wil alleen nog wel graag de muziek ook horen. Het lied van Amersfoort-in-concert is qua muziek ook goed. Nader onderzoeken dus nog.
Met Marcel heb ik afgesproken dat scholen die meerdere voorstellingen boeken, korting kunnen krijgen vanuit mijn budget.
Verder zijn we erg druk aan het schrijven. ook over de titel zijn we aan het nadenken.
Kiki :-), de dochter van Matty, is mijn mee-lezer en ze heeft goeie ideeën...en houd erg van smileys. In de titel moet eigenlijk wel iets met 'geheim' komen. of het drakentranen of haspelnap wordt, is op dit moment nog niet duidelijk.
zo, en nu maar weer aan het schrijven.

1 opmerking:

Anoniem zei

read and see.