dinsdag 22 april 2008

4e brainstorm en poppenkast

Morgen hebben we brainstorm nummer 4. Ik denk dat dat (wat betreft het verhaal) wel de laatste zal zijn. Vanavond heb ik alvast het één en ander voorbereid. Ook heb ik een opzet gemaakt voor een flyer die meegenomen kan worden naar de basisscholen. In mei gaat er iemand van het projectbureau langs de basisscholen om alle plannen voor te leggen.
In dat kader heb ik gebeld met Cassiopeia, de poppenkastman. Het idee kwam al eerder naar voren om voor de groepen 1,2 en 3 voorstellingen in de bibliotheken (en de Kamers) de organiseren op basis van het verhaal. Hij komt a.s. vrijdag naar de bibliotheek. Als we een principe-afspraak kunnen maken, kan dat mee in de flyer.
Verder moet ik donderdag een samenwerkingsovereenkomst tekenen met de gemeente. Ik sta er wel achter en snap het ook prima, maar het stuk over aansprakelijkheid baart me toch wel wat zorgen. daar moet ik nog even goed naar informeren. We leven hier gelukkig niet in de USA, maar toch....evt. schadeclaims (om welke reden dan ook) kan ik natuurlijk ook niet dragen als persoon.
ik zal het donderdag wel horen.

Geen opmerkingen: