maandag 17 maart 2008

die-hards

Vanavond waren de die-hards aanwezig: Jan-Willem en Floor van de schrijfkring, Heiko als creatief meedenker en ikzelf natuurlijk. Er hadden zich al een aantal mensen afgemeld en vandaag volgden, om verschillende redenen, nog vier personen. Karin (deJ..ziek) mailde nog wat ideeën.
Ik hoop natuurlijk (en ga ervan uit) dat we volgende keer weer met meer zijn. Alhoewel wel met z'n vieren wel een genoeglijke avond hadden. Jan-Willem bleek weer een historische bron van informatie. In het verslag, dat ik ook nog rond ga mailen, zal ik onze verhaal-ideeën uit de doeken doen. We hebben ons, zoals ik al had aangekondigd, vooral op het verhaal gestort. wat/waarom/hoe etc.
Daar zijn we natuurlijk nog niet helemaal uit. Ik kom deze week nog met een aantal data waarop we weer verder gaan. Ik wil toch proberen om eind april de verhaallijn te hebben. Uiteraard kan de schrijfkring dan nog details toevoegen, maar de basis moet er zijn.

Geen opmerkingen: